lördag 2 augusti 2014

Semesterdagar 20, 21 och 22

Har hängt i Hylte där vi vilat, grillat ngt kopiöst och gått på trädgårdsvandringar med katten. I bland har vi lämnat tomten för nån liten utflykt. Bland annat till Mårås Naturreservat där det fanns en fantastisk fin bokskog. Imorgon, söndag bär det hemåt igen.

Jag har försökt ägna dagarna åt att vrida lite på dygnet inför Way Out West men det är ruggigt svårt. Min kropp stänger ner alla funktioner vid 23-tiden och sätter på dom igen kl. 8. Det spelar ingen roll hur jag kämpar! I går drack jag kaffe, vodka-redbull och åt rosenrot. Sen somnade jag som en stock i soffan vid midnatt. Jag måste alltid se till att ta ut linserna, sätta telefonens larm och allt viktigt innan jag hamnar i tröttkoman för hamnar jag där stupar jag i sömn oavsett vad för viktigt jag behöver göra och på morgonen minns jag aldrig hur jag kom i säng eller vad jag gjorde sista timman, oavsett om jag varit spiknykter och försökt titta på ngt spännande på tv eller så. Nu är det inte många dagar kvar till wow, tiden börjar rinna ut....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar