fredag 11 juli 2014

Äntligen!

Så kom äntligen den sista arbetsdagen och det var dags för semester. Jag bestämde mig för att skriva semesterdagbok för att få skriva av mig lite och för att kunna bläddra tillbaka och se om vi verkligen tog tillvara på dagarna eller om de bara flöt iväg.

Det blev inte som jag tänkt, det var så otroligt jobbigt att skriva för hand och tråkigt: man kan inte länka, lägga in bilder eller ha en dagens soundtrack. Inläggen blev uppradningar på vad vi gjort och det var inte så jag ville ha det. Så nu två dagar in på semestern skapar jag den här bloggen i stället och använder den som semesterdagbok. När semestern är slut kan jag skriva ut den, stänga ner den och glömma den. Ni får läsa den om ni vill, låta bli om ni vill men här är den i alla fall.

Jag tänker glömma jobbet under semestern - det liksom det den är till för.
Så vill ni ha boktips - googla - jag är stängd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar