tisdag 22 juli 2014

Semesterdag 11


Utsikten från badkaret





Vi skulle egentligen ha gjort en heldagsutflykt till Vrångö idag men eftersom min tå har badförbud och jag inte kan gå så fick vi stanna hemma. Det är 30 grader ute och jag tillbringar hela dagen på balkongerna, beroende på om jag vill ha sol eller skugga. Eftersom det är så hett och svettigt att sola utan att kunna bada i havet så har Emil tappat upp kallvatten i badkaret så vi kan doppa oss då och då, det var riktigt skönt!

Sen har jag mängder av upplöst solkräm och en blöt handduk på huvudet så på det viset ska jag nog klara av en heldag hemma. Inomhus är det fruktansvärt kvavt och jobbigt.

Morrissey hänger ute i skuggan med en vattenfylld bricka med isbitar i och ibland går han och lägger sig i kylväskan som är full med isklampar, han tycker också att det är lite hett.





                                      Dagens soundtrack


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar